Przekładnie kierownicze
Maglownice
Pompy wspomagania
Osłony i zestawy naprawcze
(Auto Suppliers Limited)
Regulamin
I) Zniszczenie podczas transportu:
Jeśli produkt zostanie uszkodzony podczas transportu za fakt ten odpowiada przewoźnik.
W tym wypadku stosowna informacja musi zostać odnotowana na protokole szkody, co stanowi podstawę do roszczeń wobec przewoźnika.
II) Prosimy o sprawdzanie zawartości paczki w obecności kuriera!
a) Jeżeli wysyłka będzie odbywać się firmą kurierską jest możliwość otwarcia paczki
i sprawdzenia zawartości (w przypadku wpłaty na konto/wpłaty poprzez PayU)
oraz sprawdzenie czy przesyłka nie posiada żadnych uszkodzeń/braków!
b) W przypadku paczek pobraniowych możliwość taka występuję po uiszczeniu opłaty za paczkę.
III) Jeżeli uszkodzenia i/lub braki występują NALEŻY SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ SZKODY!
a) Protokół szkody powinien być wypełniony z tą samą datą, w której nastąpiło doręczenie.
b) Protokół szkody powinien być wypełniony w obecności osoby doręczającej przesyłkę.
c) Na protokole MUSI być zaznaczone, że paczka została przyjęta Z ZASTRZEŻENIAMI (np. pogniecione/uszkodzone opakowanie zewnętrzne, rozerwane taśmy/folie ochronne) oraz posiadała oryginalne opakowanie (chyba, że faktycznie było inaczej) wraz z dodatkowymi zabezpieczeniami (np. dodatkowe obłożenie kartonowe, wytłoczki tekturowe, folię stretch, folię bąbelkową, taśmy ostrzegawcze, inne naklejki ostrzegawcze itp.).
UWAGA! TERMIN NA ZWROT „STAREJ” PRZEKŁADNI/POMPY TO 30 DNI KALENDARZOWYCH
(CHYBA ŻE INDYWIDUALNIE USTALONO INNY TERMIN).
PO TYM TERMINIE ZWRACAMY 50% KAUCJI!
1. Dane firmowe:
DETALIŚCI MARCIN DUDEK, ul.Powstańców 34/48, 31-422 Kraków,
NIP: 945-195-86-55 , Regon: 120689780
wpisane do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydenta Miasta Krakowa, numer ewidencyjny 3072/2008
Możliwe formy kontaktu:
Telefon: 604297953 w godzinach 8-20
Mail (preferowana forma kontaktu): kuzicars @ poczta.fm
2. Przesyłki do regeneracji proszę wysyłać TYLKO i WYŁĄCZNIE na adres warsztatu:
Kuzicars
Zygmunt Wągroda
Grobla 7
32-709 Drwinia
3. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
a) Prawo odstąpienia od umowy przysługuje tylko i wyłącznie Konsumentowi tzn – osobie fizycznej dokonującej z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
b) W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
c) Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: kuzicars @ poczta.fm . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres:
MARCIN DUDEK
UL. POWSTAŃCÓW 32F
31-422 KRAKÓW
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
[adres KORESPONDENCYJNY sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login Allegro: [login kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
d) Na odesłanie przedmiotu Kupujący ma kolejne 14 dni od momentu powiadomienia Sprzedawcy o chęci odstąpienia od umowy.
e) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
4. Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
5. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.